sobota 25. augusta 2012

Call me maybe 25

Rukou som si zakryla miesto . Miesto kde ma udrel Louis . Viem že to nechcel ale dosť to bolelo .A ej dobré že som to dostala ja pretože Harryho už zbil dosť . Pritúlila som sa k Harrymu. Vonia krásne a v jeho náručí bolo príjemné teplo. Dal mi letmý bozk do vlasov. Jemne som sa usmiala . Bolesť som už takmer ... takmer  ... necítila. Upadla som do bezvedomia..Zobudila som sa v Harryho posteli pod obrovským baldachýnom . namontoval to tam pred nedávnom .Pripadá mu to romantické keď dvaja šialené zaľúbený ľudia ležia na obrovskej posteli pod baldachýnom v objatí .Otočila som sa na stranu .Dívali sa na mňa krásne zelené oči . Oči ktoré ma každé ráno potešili a napĺňali láskou a šťastím. Doplňoval ich krásny úsmev na perách ktorými ma každé ráno zobúdzal bozkom .
Ako ti je zlatíčko ? povedal takým tichučký zlatučkým hláskom.
Schovala som sa celá pod perinu .
Kde si zmizla . Ja sa tu bojím ..akože sa rozplakal. Stiahla som ho pod perinu . Rozprávali sne sa dosť dlho . Asi takú hodinku .Postavil sa a stiahol so mňa perinu .Stávaj žena moja a choď navariť je to tvoja povinnosť . povedal vážnym chrapľavým hlasom . Obidvaja sme sa zasmiali . Postavila som sa . Urobila som si drdolček . 
Shit . Ty si ma vyzliekol. stála som pred ním v gaťkách a podprsenke .Mimochodom bola od neho . Dala som si čelovku obliekla tričko a zaliezla do kuchyne . Začala som variť. No ale nastala dilema čo uvariť . Tak som sa rozhodla uvariť rizoto . Ako varí tak varím a mäso sa uškvarilo. Začala som ryžu Prišiel ku mne pozrieť sa čo varím .Mal na sebe pásikavé trenky ? Áno boli pásikavé .Keď už som ho mala hotové postavil sa za mňa a objal ma . Skoro som hrniec upustila na zem . Jemne ma pobozkal na krk . To mi robieval často .Z pleca mi zosunul rukáv a pobozkal ma naň . Vzal mi z ruky hrniec . Položil ho na linku . Otočil si ma k sebe a začal vášnivo bozkávať . Ruky mi dal pod tričko a presunul ich na chrbát . Ja som tie svoje omotala okolo  jeho krku . Ruky vytiahol a chystal sa vyzliecť mi tričko .Harry prestaň . šepkala som mu do ucha .Neprestával .Harry prestaň. zvýšila som hlas . neprestával . Harry ! zvrieskla som .Odsunul sa odo mňa . Pozeral na mňa . Skočila som naňho a silno ho objala . Veľmi silno .Harry prepáč ja som to tak nemyslela . Len na to teraz nemám náladu . Zliezla som dole . On ma pobozkal a sadol si v obývačke na gauč . Vzala som dva taniere a naložila rizoto. Vzala príbor a zavlala som Harryho do kuchyne . Sadol si vedľa mňa . Mal na tvári taký čudný šibalská pohľad . Má niečo za lubom . A mala som pravdu . Vzal vidličku a začal ma kŕmiť . Za Harryho ..  za Harryho .. za Harryho .. za Harryho .. a pokračoval .
Nemyslíš že za teba som toho zjedla priveľa ?
Netrep a jedz . A takto sme sa potom kŕmili až kým sme všetko nepojedli .

Prepáčte že je taká krátka ale dáko sa mi nechcelo . A keď má niekto problém ta mu ZMYŠAM PäTY S ČOLOM ! :d

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára