pondelok 6. mája 2013

NEVER TO GIVE UP 28

"Laura!! Laura, vstávaj," kričal na mňa Liam. Bola som vo svojej posteli a nechápala som, prečo na mňa zase kričí. So všetkým je koniec.
"Kde je Harry??" spýtala som sa Liama. 




"V nemocnici predsa. Kde by si ho chcela mať?? A čo sa ti vlastne stalo?? Kričala si akoby ťa na nože brali. Zlý sen??" opýtal sa, podľa mňa blbo, Liam.
"Čo si myslíš ty??" spýtala som sa už úplne prebratá.
"Zlý sen," odpovedal tentoraz už bez toho otáznika na konci.
"Bingo. Skús si podať športku. Možno vyhráš."
"Nebuď taká."
"Aká??" 
"Taká!! Ideme za Harrym?? Aspoň mi uveríš, že žije. Čo sa ti to vlastne snívalo??"
"Nič podstatné. A už vypadni, aby som sa mohla obliecť," povedala som a hodila po ňom vankúš.
"A načo by som išiel preč?? Veď som ťa už nahú videl." 
"Mňa to nezaujíma, honey. Ideš preč. Počkaj ma dole, dobre, zlato??" Nahodila som najsladší úsmev a on sa neochotne pobral preč. Po pol minúte, ale predsa nakukol. 
"Vypadni, Payne, lebo ma už v živote neuvidíš. A myslím to, sakra, vážne." Môj (anti)talent na akýkoľvek šport a pohyb sa prejavil, keď som hodila do dverí vankúš, ktorý tie dvere samozrejme minul. Liam so smiechom zavrel dvere. Ja som sa rýchlo dala do poriadku, nahodila na seba niečo pekné a mohli sme vyraziť. 

Dve hodiny v nemocnici s Harrym a potom tri v nákupnom centre. Zabijak s názvom opätok s výškou 11 centimetrov a ďalší štyria vrahovia, ktorí mi vôbec nepomohli, ale namiesto toho ma vláčili kade tade. Stavím sa, že to bol zámer. So Zaynom som si kúpila niečo na seba, s Louisom sme boli všade, kde väčšinou chodili malé deti, s Niallom som sa až prežrala a Liam chodil všade za mnou ako tieň. Ale dá sa povedať, že aj s ním som sa zabavila. Kozmetika s Paynom je fakt zaujímavá. Človek sa dozvie toľko vecí. Niektoré z nich by som radšej nevedela, ale čo sa dá robiť.

Domov som sa vrátila totálne doriadená a unavená. Došla som do izby a zvalila sa na posteľ. Vyzliekať sa?? Veľmi náročné. Vyzuť tých vrahov?? Náročné, ale užitočné. Dať si čaj??
"Liaaaaaaaaaaaaaaaaaam," kričať som ešte vládala.

"Čo chceš??" Liamova hlava vo dverách, telo za dverami. 
"Spať," vyplazila som naňho jazyk. 
"A som tu pretože...??"
"Pretože chcem čaj a chcem, any si zavolal Kris nech príde. A čaj uvaríš aj jej. Rozumieme si??"
"A čo z toho budem mať ja??"
"Dobrý pocit. Tak švihaj a možno ti dám pusu na dobrú noc." Odišiel a o 2 minúty bol späť.

"Čo si zabudol??"
"Spýtať sa, že aký čaj chceš, aby som uvaril. Máš nejakú špeciálnu požiadavku??"
"V skrini na vrchnej polici je veľká krabica. V tej krabici je šesť menších. Vyber, čo uznáš za vhodné. Hlavne nie ten, čo je v tej čiernej. Keby si uvaril ten, tak by som ťa zabila." Ležala som roztiahnutá na posteli, tvárou k posteli, čiže som nevidela, čo ten kretén robí. 
"Koľko by si chcela toho čaju??" 
"Toľko, aby sme to vypili, ale zároveň sa z toho nepocikali."
"Dobre. Kristen je tu o chvíľu a je možnosť, že príde aj ten tvoj Lukas."
"Aký čaj si zobral??" spýtala som sa pre istotu.
"Zelený. Aby si bola zdravá ako ryba. Keby som zobral biely, asi by si tu zaspala ešte skôr, ako by stihla prísť Kristen."
"To máš pravdu. Tak šup šup. Ja už čakám na ten čajík."
Uvariť čaj trvalo 15 minút a Kris trvala cesta pol hodiny. Prišiel aj Lukas. Keď sa dozvedel, že by mal sedieť s nami v izbe a rozoberať babské veci, hodil prosebný pohľad na Liama. 
"Keď chcete Lukasa, tak musíte zobrať do partie aj mňa." Prečo sa ten kretén zjaví všade tam, kde nemá?"Budeš sedieť ticho alebo si nebodaj vymyslel nejakú zábavnú a vtipnú činnosť??" Hovoriť s hlavou zaborenou de periny je naozaj sranda. Liam mi nerozumel a tak prišiel ku mne a prevrátil ma. 
"Čo si vravela??"
"Že tu zostaneš len vtedy, keď vymyslíš, čo budeme robiť," ziapala som naňho, ako keby bol hluchý."Pchee," hodil rukou, "to je už dávno vymyslené. Lukas poď so mnou prosím po poháre a fľaše. Hneď sme tu zlatíčka."Kris sa na mňa pozrela a v očiach som jej videla milión otáznikov.
"To keby som ja vedela," odpovedala som na jej nevyslovenú otázku.


Po neuveriteľne dlhej dobe nová časť. Strašne sa ospravedlňujem každému, koho nudilo to čakanie a dúfam, že budete čítať moju story aj ďalej .. ;))
Ľúbim Vás ♥ :-*

1 komentár:

  1. Aj ja teba :* úžasne to je ...že čirna krabička ...uff som taká happy že Harry nezomrel :D úžasnee :DDDD ...že on jej dal ten čaj z čiernej krabičky ?? :DDD

    OdpovedaťOdstrániť