piatok 25. mája 2012

Call me maybe 2

Dieťa. 







Švihaj Rose ináč budeš ako stále meškať .... Obliecť, namaľovať a môžem ísť. Ale čo do pekla dať na seba?? Bude stačiť sukňa a tričko. Nič viac sa nedá robiť. 
„Cŕŕŕŕŕŕn“ sčista jasna!?! Paul to snáď nemyslíš vážne?? To už mám akože ísť?? 
OKéj nič viac so sebou nerobím. Rose ako krava budeš vyzerať stále tak pohni zadkom a šup dole. Paul už čaká.
Nasadla som do auta kde sa vo veľkej rýchlosti odohralo zoznámenie. Milé deti. Ale mám z nich strach. pozerajú na mňa zvláštne! 

Aj Paulova manželka je jedne veľký poklad. 
Prišli sme tam a Paul mi rukou ukázal na rad o niečo nižšie ako si sadli oni, vraj tam ma už čakajú- druhá časť jeho rodiny. Pekne.

...

Prvé čo som zbadala boli blond vlasy. 

,,Nazdárek! Poznáme sa?" milo sa usmieval chalan so strojčekom. Niall. Má strojček. Fajn rose, s ním sa bozkávať nebudeš. Čo keď sa zaseknete? Sklapni! na čo to myslíš?
,,Áno. Ja! Ja! Viem! To je Paulova asistentnka....Ronnie?" veľmi dôležito povedal kučeravý. Harry.
,,Nie. Vlastne áno." Do pekel, som mimo. Oni sa na mňa usmievajú.
,,Áno, som asistentka, ale volám sa Rose."
,,Skvelé rose, nechceš si sadnúť?" gentlemansky sa opýtal Harry.

,, Nie, mojím snom je sledovať futbal postojačky!" ČO TO TREPEŠ? rose, toto je asi najsexy chalan aký s tebou kedy hovoril a ty hovoríš také kecy? Si trápna rose.
Smiali sa. Zo mňa? Asi. Niall sa smial ako blázon. Fajn, idem si sadnúť . Trapas. 

OMG! Tak Harry nebol ten najsexy chalan. Práve tu sedí ešte väčší miláčik. Hmmm.
„Môžem si sadnúť??“  otázka za všetky prachy. 
„Hej. Čau jak sa máš? Moje meno je Zayn ;)“ 
„aaa....... Som Rose Marie .... Nie nie prepáč ... som Rose.“  zasa trepeš. Nikto ťa tak nevolá ty blázon. Vysvetlite mi prosím niekto, prečo sa ten Zayn smeje?? Veď som sa len predstavila ... noo a trošku zakoktala.
Odnekiaľ (alebo od nikiaľ??) sa vynorilo kudrnaté háro menom Hazza. Asi si nevšimol čo sa tu stalo a milo sa spýtal: „ Koľko máš rokov??“
„Čerstvých 18“ samozrejme som sa hrdo pochválila.
„Éééj.... a šuduješ??“ vyzvedal ďalej Harry.
„Noo, s vyznamenaním ;)“
„Mám rád inteligentné dievčatá“ zamotal sa im do debaty Zayn.
Božé Rose!!!! Červenáš sa tu ako nejaká školáčka na prvom rande!!! Tak povedz niečo ... ale nech to má zmysel!!!! 
„Mne sa páčia tmavé vlasy“ Oh My God to malo zmysel asi ako keby si povedala „pes“.
„Mne sa zase páčia dievčatá, ktoré majú dlhé, hnedé nohy ;)“ povedal smutne odstrčený Hazza.
„Nie Harold. To MNE sa páčia dlhé hnedé nohy!!!!“ Medzi chlapcami to začala iskriť alebo sa mi to len zdá?? 
„A ty si akože kto????“ Prirútilo sa tornádo Louis, ktoré malo na jazyku všetko.... aj to čo tam nemalo byť.
„Som Bond, James Bond ........ ale rada sa predstavujem ako Cortose, Rose Cortose.“  skvelé rose, tento vtip ti nevyšiel. Si blbá. povedala si to naopak. Ten chalan má skvelý zadok. 
„Nie, volá sa Rose Marie“ odsekol Zayn,
„A balí Zayna“ celé to milo okomentoval Hazza.
„Tak veľa šťastia“ so žmurknutím odkráčal Louis.
Keď už s tým začali tak prečo nepokračovať??
„Chceš moje číslo??“ spýtala som sa s milým usmevom (aspoň dufam, pretože s tým strojčekom sa zázraky nedajú).
„Načo?? Aj tak by som ti nezavolal!!“ odbil ma Zayn. To čo sú za spôsoby??
„Ale tak viéééééš..... Ja by som mohla tým pádom zavolať tebe...“ nedala som sa. 
„Sorry, nemám záujem, nie si môj typ, dieťa“
To má byť čo?!?!?!? Počula som dobre alebo ma naozaj nazval DIEŤAŤOM???? Narcis. Slzy musia počkať. 
„Prepáčte, musím íšť aby som nemeškala na večeru s priateľom.“ lámal sa mi hlas.Buď silná, ty to dáš! 
„S PRIATEĽOM????“ smutne a zároveň udivene sa spýtal Hazza.
„Hmmmm .... áno s priateľom. Idem sa rozlúčiť s Paulom. Majte sa!!“
„Serus“ spevavo za mnou zakričal Louis. 








Hey guys! toto je písané 2 autormi naraz, všimli ste si, Asi nie! :D Ak to niekto číta , milujeme ho, a je to venované práve týmto zlatíčkam. :-* 





5 komentárov: