nedeľa 27. mája 2012

Call me maybe 4

Celú poondiatu noc som nemohla zaspať. Nemala som poňatia o čom to Ben hovoril. Čo mu povedal Paul? Oni sa poznajú? Kam tak rýchlo odišiel? Ale hlavne, naozaj povedal že sa vráti?
Je to v tej najhustejšej, smradľavej kaši. Fuj!
Ten chlapec mi ničí život. Myslela som si že ho milujem. Milovala som ho? Prečo som ho musela stretnúť?
Vďaka Ben, dnes už kvôli tebe nezaspím. A to potrebujem ísť do práce. Si ako pijavica, vždy si sa mi nejako nasal do myšlienok.
,,Ta-ran-ta-tan-pám!" SMS-ka.
Kašlem na to, neotváram. Bojím sa toho , čo sa tam píše.
,,Uu- oó-jéé-bing-bang-tčung!" niekto volá. komu už môžem chýbať? Je 5 ráno.
,,Pri malej zvoniacej veci je Rose. Hovorte nahlas a zreteľne. " hlavne spontánne.
,,Rose? Si doma? Si v pohode? Si sama? Ako sa cítiš? Mohla by si prísť?" Paul? Prečo po mne Paul jačí toľko otázok naraz?
,,Dobré ráno. Som sama. Doma. Je mi fajn, len som trochu nevyspa-" on ma prerušil!
,,Je s tebou ten Ben?!" fúha, tento Paulov tón sa mi nepáči.
,,Nie je. Prečo? Stalo sa niečo? Paul?" čo to dopekla?....
,,Som rád že si v pohode. nebudeme to riešiť cez mobil. príď do nemocnice. Izba 404. Ukáž asistentskú kartu. hneď Rose. Chcem ťa vidieť živú a zdravú!" zložil. Prúser. Veľký.
Rose, miláčik môj najkrajší, dnes sa nemaľuj, pretože ak spomenú ešte raz Bena alebo Zayna, rozreveš sa ako decko a budeš vyzerať ako tvrdý rocker.

...

Tá vyobliekaná krava na recepcii sa na mňa dívala ako na vraha. Čo to?!
Izba 402,403,404...klop,klop,klop!
,,Poď dovnútra." Paulov ustarostený hlas. Stalo sa mu niečo?
,,To som ja, Rose." na viac som sa nezmohla pretože to som už mala dokonalý výhľad na dobitého Zayna. WTF?
,,Čo sa stalo?" a prečo som tu ja? Vlastne, to som už nepovedala nahlas.
,,Zayna zmlátili." chudák Paul sa takto trápi.
,,Nehovor!" hlúpa a DETSKÁ stránka môjho ja sa vyšmykla kontrole.
Paul sa zamračil, Zayn sykol , aj keď neviem či to bola reakcia na hlúpu poznámku alebo reakcia na bolesť.
Hej, tej bolesti by tam bolo. Ruka číslo1 - v sadre. ruka číslo 2 - s hustým obväzom a k tomu kopa krvavých jaziev po tvári. ďalej som našťastie nevidela.
Harry a Louis, ktorý tam boli tiež čo som si nevšimla sa začali smiať.
Ja? Ja som sa cítila trápne. Ich smiech mi pripomenul tie chvíle keď sa zo mňa ostatné decká smiali, vraj som divná a iná a čudáčka a kadečo ďalšie. nie, na to myslieť nebudeš.
Paulov pohľad mi zasa pripomenul časy , keď bolo všetko mojou vinou. Vlastne, vždy keď sa vrátim domov, tie časy sú späť.
,,Rose, čo vieš o tomto? " z hlúpych myšlienok ma vyrušil Paulov hlas. O tomto? O Zaynovi?
,,Nič." čakala som ako sa debata rozvinie. Všetci ma prepaľovali čudnými pohľadmi. Paul sa neúnavne mračil. Dokonca aj Louis sa tváril vážne.
,,Naozaj mi k tomu nemáš čo povedať? Ani prepáč?" prvý krát do debaty zasiahol dotyčný invalid Zayn.
Opäť sa na mňa zborovo pozreli pohľadom typu : Tak čo? On má pravdu!
,,Čo to má dopekla znamenať? Paul, potrebuješ ma tu ako asistentku? A ty?! TY! Za čo by som sa ti mala ospravedlňovať. Buď mi to konečne vysvetlite alebo odchádzam.!" Kde sa to vo mne vzalo? Sloboda prejavu u mňa opäť zvíťazila, čiže to bude zasa pohroma.
 ,,Rose, kľud. " Ozval sa Liam.
,,Ono je to tak že, tvoj hmm, ex priateľ fyzicky Zayna napadol." povedal na môj mozog nejako príliš odborne. Z rána. V depke. S neskutočným nervom. Fajn.
,,Čože? Ben? Zmlatil Zayna? Ako to viete?" nedochádza mi to.
,,Áno. včera v noci keď sa mal so mnou stretnúť." prečo sa mal stretnúť so Zaynom? Môj výraz asi bol dostatočne nechápavý tak sa slova ujal Liam.
,,Včera v noci Paul povedal Benovi ktorý mu volal z tvojo mobilu, kde sa môže so Zaynom stretnúť. On prišiel. Ale bez teba. Iba s dvomi kamošmi ktorý nechali na Zaynovi odkaz. Chceli sme vedieť či o tom niečo vieš. Nevieš. Myslel som si. a potom sme chceli vedieť či si v pohode. Či neurobil niečo aj tebe."
Zmysel celej tejto reči som pochopila dokonale. Odsudzujú ma z toho. Som si istá že ma Zayn nenávidí. Ostatný si myslia že som ho dala zmlátiť, alebo si to aspoň mysleli. A vlastne, je to moja vina. Ako vždy, všetko a všade. Zas. Opäť. Rose, nemáš dôvod žiť.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára