sobota 1. decembra 2012

Call me maybe 32

Chvíľu som sa z ich rozhovoru smiala . Potom ku mne vošiel Niall. A vyžiera nám chladničku . Ešte stále mal na sebe iba trenky. Bol zohnutý a niečo hľadal (Pralinka nie šukal)  . Trochu som sa nahla a nakukla na jeho riťku. Celkom zlatá . Taká malá okrúhla a .. bože to ani o Harryho tak nehovorím . No fuj !
Vzala  som sa preč lebo to nedopadne dobre . Som s toho všetkého deprimovaná . Začnite ma rovno volať Derpina Deprimovaná a hen ten magor Derp Deprimovaný ... kríženec zhnitej brokolice a skysnutého baklažánu .
Vojdem do obývačky . Všetky pohľady na mňa.
„Áno teraz sa všetci pozerajte na mňa!“ rozhadzovala som rukami. 
„Kľud zlato poď sa baviť .“ zahlásil Harry .
SORRY FOR PARTY ROCKING .. a už sme skákali ako šialený .
Harry ku mne prišiel bližšie a pošeptal mi do ucha .
„Dobré ránko baby.“ vtisol mi bozk na pery . 
„Je obed ty magor.“ jemne som ho pobúchala po líci.
Porosila  som Harryho aby sa so mnou šiel prejsť a on s tým súhlasil .
Ták keď Niall a Zayn a Liam odišli samozrejme donútila som Harryho aby popratal bordeľ ktorý tu nechal . A potom sme sa obliekli a vyrazili do kina .
Keď si tak ideme cestou do kina stretli sme mierne viac šialenú directionerku . Harry išiel napred  lebo mne sa rozviazala šnúrka na topánke a tak som si ju musela zaviazať .A keď so došla k Harrymu zhrozila som sa  ....
„Budeš so mnou chodiť?“ pýta sa ho directionerka ktorej meno je zrejme Nelka .
„Samozrejme. Milujem ťa Nelka ..milujem ťa najviac na svete, viac ako čokoľvek iné. Ty si tá najlepšia a najdokonalejšia osoba, akú som kedy stretol. Si dôkazom toho, že dokonalosť existuje...“ odpovedal jej Harry .
„Och aké sladké“ usmiala sa naňho Nelka.
„A teraz odlož tú zbraň, prosím...“ opatrne odsúval jej zbraň  .
„Samozrejme , len ma pobozkaj a ja odídem .“nedala mu pokoj .
On ju pobozkal a ona odišla . Pozerala som zhrozene na Harryho a obchytkávala ho či je celý . Chvala bohu bol .
„Neviem si predstaviť čo bi urobila keby zistila že si moja snúbenica !“ pošeptal mi do ucha.
„Počkať ja nie som tvoja snúbenica.“ nechápavo som čumela 
„Uhm ... Tuná pred všetkými ťa Rosemari Cortose žiadam o ruku tvoju ... Preukážeš mi tu česť a staneš mojou ženou ?“
Všetci naokolo pozerali a čakali čo odpoviem . Nemohla som nič urobiť iba odpovedať .
„Áno .“ slzy sa mi tlačili v očiach ako sardinky a po chvíli vybuchli ako sopka na Tajvane . 
BUM  .. Bolo počuť výstrel a ja som krvácala z ruky . Všetci na okolo sa obzerali a oči im zastali na Nele . V rukách držala zbraň a smiala sa . Nie ona sa rehotala . 
Od bolesti sa mi zahmlelo pred očami a ja som asi omdlela . Spadla som do Harryho náručia . Kľačal na  zemi  a ja som mu ležala na kolenách .
„Zlato si v poriadku ?“ spýtal sa ma .
„Len ma trochu bolí ruka .“ pomaly som sa zobúdzala .
Neskôr som počula už len maják sanitky . 
Ráno som sa zobudila v nemocničnej izbe  s obviazanou rukou .
Akurát prišla sestrička aby mi urobila vyšetrenia a vzala ma na ultrazvuk či náhodou strela nepoškodila orgány . Nechápem ako strela ktorá mi strelila do ruky môže poškodiť orgány . Spýtala som sa teda sestričky a ona povedala že náboj obsahuje rôzne škodlivé látky a mohli sa mi čírou náhodou dostať do krvi . Chytila som Harryho za ruku a on mi nasadil prsteň .
„Máš právo ho nosiť povedala si áno.“ Pobozkal ma na čelo .
Vošli sme do ordinácie a ja so si ľahla na lehátko . Harry sa postavil vedľa a stále ma držal za ruku .
Začal maternicou . 
„Plod je v poriadku. Je malý ale nepoškodený.“ Oznamoval doktor sestričke .
„Čo ?“ sadla som si . Raz som sa pozrela na Harryho a raz na doktora .
Nechápala som to a potom som si spomenula ako sa to stalo ale aj tak som sa to spýtala doktora .
„Ako je to možné ?“ neodolala som sa to spýtať .
„No viete  keď sperma vnikne do maternice  ...“ prerušila som ho 
„Nie to viem . Bola to rečnícka otázka .“ prehrnula som si vlasy.
Urobil ešte pár vyšetrení a povedal že zajtra môžem ísť domov .
Harry si ľahol vedľa mňa a hladil mi brucho . 
„Mi čakáme dieťa .Budem ockom .“ v oku sa mu zatrblietala malá iskrička .
„Ja viem. Budeme rodičia .“ pobozkala som ho . 
Zatvorila som si oči.. Harry sa mi hral s vlasmi . Bolo to príjemne a ukľudňujúce . 


.. Ráno som sa zobudila . Harry bol už hore . Doktor mi dal lieky proti bolesti ktoré samozrejme nepoškodia plod .
.. Vošla som do bytu . Tam už sedeli všetci .
Zayn s Perrie , Liam a Denielle, Niall a Kate ba dokonca aj Louis a Eleaonor .
Sestra pribehla ku mne a vyzvedala či som v poriadku . Ja som len objala Harryho a ukázala jej prsteň . 
Ona začala skákať ako pojašená .
Sadli sme si na gauč . ja som si sadla k Harrymu a on ma objal .
Eleaonor s Kate a Perie si sadli vedľa mňa . Chlapci si dali k Harrymu stoličky . O niečom sa rozprávali ale on len pozeral ako idem do kuchyne urobiť si čaj a usmieval sa na mňa . 
„Harry si v poriadku?“ spýtal sa ho Zayn .
„Som ten najšťajsnejší človek na svete.“ postavil sa z gauča vošiel ku mne do kuchyne a objal ma .
„Povieme im to ?“   spýtal sa .
„Nie je to ešte skoro ?“ šepla som .
„Neviem ale povedzme ja to nevydržím držať v tajnosti .“ odšepol naspäť .
„Čo si tu vy dvaja šeptáte ?“ vošiel do kuchyne aj Zayn .
Harry sa na mňa pozrel a ja som prikývla .
„Zayn  budem otcom .“ povedal mu to a pritom vyzeral tak šťastne .
„Čo ?“ pozeral .
„Zayn budeš strýko!“ Harry s ním zatriasol. 
„Čoooooo ? Ľudia ja budem strýýýýýýýýýýýýýýýýko !!“ vletel s vreskotom do obývačky . 
Harry ma chytil za ruku a vošli  sme k ním .  Všetci sa s toho radovali rozprávali sa a tešili sa .
Zastali sme na prahu. Otočili sa k sebe a nežne no zároveň vášnivo pobozkali . 
„Budem otcom !“ povedal Harry pomedzi bozky .
„Ja viem !“ pobozkala som ho . Všetci sa na nás otočili a Louis zakričal :
RODINNÉ OBJATIE  !!  všetci sa k nám nahrnuli a objali sme sa .  





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára