pondelok 31. decembra 2012

NEVER TO GIVE UP 5




„JA som mal INÉ plány,“ povedal oduto Harry a odišiel preč.
„To by som bol zvedavý, aké tie plány boli,“ povedal Zayn a s Louisom sa rozosmiali.


HARRY
21. 12. 2012 Piatok... Koniec sveta... (vraj) Moji naj kamoši ma nechajú samého sedieť a zabávajú sa s tou Laurou, či kto to je. Naozaj teraz nechápem, prečo som ju sem dotiahol... Je fakticky pekná a tak... ale doviedol som si ju to JA... A jedine JA by som sa s ňou mal teraz baviť a ostatní by o tom nemali vedieť. Prečo som len, ja debil, nedával aspoň trochu pozor, čo sa vlastne deje v tej kúpeľni?!?! Ako mi mohla len tak újsť??

„To bolo super Lou,“ povedala som cez záchvat smiechu, ktorý spôsobilo niekoľko vtipov v Louisovom podaní.

„Ježiši Kriste,“ zvolala som, keď som sa pozrela na hodinky. Keď som odchádzala z domu mohlo byť asi pol siedmej.. A teraz je trištvrte na jedenásť. Bože... Max ma zabije.
„Čo sa deje??“ spýtal sa Zayn.
„Max..ehm... môj otec ma zabije...“ povedala som.
„Prečo by to robil??“ vyzvedal Lou.
„Pretože som tu druhý deň a povedala som mu, že sa len idem na chvíľu prejsť.“
„Hups... Asi bude prúser,“ povedal Niall.
„Chalani strašne rada som vás spoznala, ale fakt musím letieť. Keby ste ma náhodou už nikdy nevideli tak ma Max zabil...“ Pár sekúnd som mala naozaj vážny výraz a všetci sa pozerali, ako keby mal byť Max nejaký sériový vrah alebo čo. Potom som žmurkla, aby si nemysleli, že som to myslela vážne a vybrala sa ku dverám.
„A nemohla by si nám nechať číslo alebo radšej adresu aby sme ťa mohli prísť pozrieť, či si ešte nažive?? Naozaj by som bol nerád keby sa ti niečo stalo. Ani Liamovi by sa to nepáčilo... Však Liam??“ Stihla som ešte zazrieť Louisov úsmev, ktorý hovoril ´If you know what i mean´ a Liamov zabijácky pohľad. Viac som nevidela, pretože som sa začala súkať do bundy, ktorú mi džentlmensky podával Liam.
„Odveziem ťa?“ spýtal sa ma Liam.
„Radšej by som išla peši... Ešte stále sa ti chce ísť so mnou?“ vrhla som pochybovačný pohľad na Liama.
„Sama nepôjdeš určite, aj keby som mal ísť na trojkolke.“
„Tak môžeme ísť, aby som stihla prísť domov ešte dnes. Majte sa chalani. Dúfam, že sa ešte uvidíme.“
„To dúfame aj my,“ žmurkol na mňa Niall.
„Tak ideme??“ pýtal sa Liam.
„Jasné, jasné. Už letím. Čaute.“
Vyšli sme z domu  a Liam ma chytil aby som znovu niekde nespadla. Mala som taký príjemný pocit. Nemala som extra rada, keď sa ma niekto dotýkal, ale pri Liamovi mi to nevadilo. Dlhú chvíľu sme boli obaja ticho.
„Nestretli sme sa my dvaja už niekedy??“ spýtal sa Liam po chvíli ticha.
„Konečne nemám ten pocit len ja,“ zvolala som.
„Aj ty máš ten divný pocit?“
"V Londýne som bola len jediný raz. A stalo sa mi niečo podobné ako dnes. Nejaký blbec ma zvalil na zem. Mal nádherné oči... A ten úsmev..." zastavila som sa a usmievala som sa ako nejaký priblblý magor.
"Ehmm... I´m  so sorry, že ťa prerušujem, ale mne sa stalo niečo podobné ako tebe."
"Aj na teba spadol nejaký blbec??" spýtala som sa s otvorenými ústami a po chvíľke som sa začala smiať.
"Jasné, že nie nejaký blbec. Ja som ako nejaký blbec spadol na chúďa dievča. Pozerala na mňa ako na zjavenie. Bola taká zlatá. A ... hmmmm... podobáš sa na ňu..."
"Čožee??" zastavila som sa a s otvorenými ústami som naňho zízala.
"Noo... Naozaj... Vlasy mala trošku kratšie, ale také ako ty a vlastne bola celá nádherná. A potom utiekla. Ešte čosi zakričala, možno svoje meno a bola preč. Len ja môžem mať takú smolu," povedal Liam. Stál oproti mne a usmieval sa na mňa.
"Kedy asi to bolo??" spýtala som sa a ja som sa usmievala tiež.
"Pred rokom?? Alebo pred dvoma?? Nie som si istý..." odpovedal mi.
"Liam??"
"Áno??"
"Pred dvoma... A bola som to ja... Musela som ísť preč, preto som sa tak ponáhľala... Ani som sa ti nepoďakovala... A ty si za mnou ešte kričal svoje meno... Nevedela som si spomenúť ako sa volal ten chalan, ale teraz už viem, že to bol Liam. Nádherný Liam Payne."
"Myslím, že máme rovnaký názor."
"Na čo??"
"Nádherná Laura." Stál tam, usmieval sa na mňa a pozeral tými najúžasnejšími očami.




I LOVE HIM SO MUCH

 Happy New Year mrkvičky :)

4 komentáre:

  1. k fotke číslo 1 ....... O.o <3 :D :D :D :D
    ináč veľmi dobré spracované :DDDDDDDDDDDDD /ako dôležito to znelo/ :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fotku č. 1 MILUJEM !!!!! :D :D
      k tomu dôležitému ..... od Teba to znie super O.o :D ;)) :-**

      Odstrániť