štvrtok 17. januára 2013

NEVER TO GIVE UP 7


"Vadili by ti kedy sme išli hneď zajtra?? Vieš, na Štedrý večer sa mi veľmi cestovať nechce a čakať až bohvie dokedy by neprospelo tým, pre ktorých idem robiť tú vilu na tej Floride."
"Mám na výber??" spýtala som sa zmierená s rýchlym pobalením sa a cestou na Floridu.
"Myslím, že ani ne," povedal a zase sa začal usmievať ako to slniečko.

Najedla som sa a vybrala som sa do izby. Akurát včas, aby som počula, že mi zvoní mobil. Rozbehla som sa hore tými super schodmi a nebola by som to ja, keby som trikrát poriadne nezakopla. S nadávkami som dobehla do izby a stihla zdvihnúť.
"Do riti.. Prosím??" Veľmi som si neuvedomovala, že bolo počuť aj moju poslednú, už menej vulgárnejšiu nadávku.
"Čo sa stálo??" spýtal sa rýchlo Liam.
"Ale nič. Len som párkrát zakopla cestou k mobilu."
Chvíľka ticha a potom múdre ´Aha´.
"Prežila si to?? Máš zaracha?? Čo ti povedal Max??" vyvalil sa na mňa prúd otázok.
"Liam... Liaaam ukľudni sa. Žijem pokiaľ počuješ. Zaracha nemám. Nooo.... Vlastne keď sa nad tým tak teraz zamyslím..."
"Čoo??" pýtal sa Liam, keď som ostala chvíľu ticho ponorená vo svojich myšlienkach.
"Keď sa nad tým tak zamyslím, tak mám zaracha. Asi tak na mesiac. Aj na školu. Aj na všetko čo je v Londýne," hovorila som pomaly a zamyslene.
"Ako to??" nechápal Liam.
"Zajtra odchádzam do tepla. Ako sa vyjadril Max. Taký mesiac na slniečku, na pláži. Vieš čo? Keď sa nad tým tak teraz zamyslím, už sa mi to trošku viac pozdáva. Možno sa aj opálim. Alebo skôr pripálim?? Nikdy neviem čo čakať od vlastného tela. Raz som trošičku bronzová, raz ako mliečna čokoláda a raz ako čili paprička, ktorej sa bojíš dotknúť. Je to so mnou na nič," mlela som a vôbec som si nevšímala zvuky na druhej strane, pokiaľ na mňa Liam nezvolal, aby som konečne na chvíľku zavrela ústa.
"Kam idete??"
"Noo... Tak sa zdá, že na Floridu," odpovedala som.
"Čožéé?? Pokiaľ si dobre pamätám na to, čo hovoril Louis, tak presne tam ide aj on s Harrym. To snáď ani nie je pravda," rozhorčoval sa.
"A to je problém, keď bude Harry a Louis na tom istom mieste kde aj ja?? Možno sa ani nestretneme," odporovala som mu.
"A čo keď áno?? S Louisom nemám problém, ale čo Hazza?? Vieš aký je?? Ani to nechceš vedieť!!!"
"Liam... Nič sa mi nestane. Po prvé budem tam s Maxom a po druhé... noo po druhé sa mi určite nič nestane. Možno si niečo zlomím ale nič hrozné... Môžeš si byť istý."
"No nie som si taký istý. Určite tam na tých dvoch narazíš."
"A čo sa mi môže stať, keď ich stretnem?? Znásilnia ma?? Rovno na pláži?? Pred všetkým tým obecenstvom?? Alebo je tu aj možnosť, že keď ich stretnem tak ma všetky tie baby, ktoré ich budú obletovať zakopú pod piesok?? Všetko je to veľmi reálne, to musíš samozrejme uznať. Musím končiť. Idem sa pobaliť, keďže zajtra letíme. Maj sa zatiaľ," povedala som a zložila.
Myslím, že som bola trošku tvrdšia ako by som mala byť, ale tak čo už. Nič sa nedá robiť, tak sa idem fakt baliť. Ďalšia múdra a pekná myšlienka po tej múdrej a peknej predchádzajúcej bola: Čo si mám do frasa frasového zbaliť???? Zase som sa ako ninja skotúľala až k Maxovi.
"Čo si mám zbaliť??"
""Koľko máš rokov??"
"To je čo za otázku toto?? Skoro 18. Pokiaľ ťa o tom nikto neinformoval tak 17."
"To sa nevieš zbaliť??" spýtal sa ma a už sa prehýbal od smiechu.
"Jasné, že viem. Len neviem kam ideme a čo si zobrať."
"V prvom rade plavky. Neviem, čo by si tam bez nich robila. Ideme do Jacksonvillu. Vieš kde to je?? Je to na Floride. A je to stráášne veľké mesto."
"Viem kde to je. Až taká blbá nie som pokiaľ viem. A už vieš presne ako dlho tam budeme?? Aby som vedela koľko si toho mám zobrať."
"Štyri týždne."
"Oooh God. OK. Idem sa baliť."

Konečne!!! Vzdychla som si, sadla na kufor a zapla ho. Asi 3 hodiny vyhadzovať zo skrine všetko čo mám a potom to tam hádzať naspäť je fakt fuška.

Ležala som a rozmýšľala. Bol to fakt hnusný a divný deň. Poobede tu bol Liam. Ešteže tu Max nebol, pretože musel ísť niečo vybaviť. Znie to divne, ale som rada, že sa nestretli. Neviem, čo by povedal na to, že som tu tak krátko a už...... Vlastne ani neviem, čo je medzi mnou a Liamom. Prišiel sa ospravedlniť. Čo som vlastne ale vôbec nechápala. Veď zložila som mu ja. Nahnevaný by mal byť ON a ospravedlňovať som sa mala JA.







Kto vie v ktorej knihe/knihách bol spomínaný Jacksonville?? Pomôcka: boli aj sfilmované...
Kto uhádne, tomu venujem ďalšiu časť... ;))

3 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Ja som vedela, že to budeš ty... ;-** :DDDDDDDD
      Normálne som sedela a čakala kedy napíšeš :D :D
      Btw... aj tebe som hovorila že som to teraz čitala?? :OO :D :D :D :D :D :D :DDDDDDDD

      Odstrániť