sobota 12. januára 2013

Big apology...


Netuším, či niekto číta Never to give up... Netuším, či si toto všimne... :D Ale aj tak to tu dám :)
Som totálne chorá na cucky... Ledva toto píšem. Ale pšt nikdy som tu nebola.

Čiže takto....... Ďalšia časť je v nedohľadne (čo žere aj mňa) lebo neviem čo mám robiť ://// 
Fakt sa Vám (Cicáá (áno presne teba tým myslím)) ospravedlňujem... 
Na ehm... odškodnenie (haha) pár fotiek :) + facts about Zayn  
(btw... všetko je to staré, o všetkom viete)


V prvom rade...... HAPPY B-DAY ZAYN ;))

1. Jeho obľúbená skupina je *NSYNC
2. Jeho obľubeným futbalovým klubom je Manchester United :) 
3. V X-factore bol už v roku 2009 ale na kasting neprišiel z dôvodu nervozity..ale dobre že išiel aj 2010 :D :)
4. Keď sa nudí, rád si kreslí :)
5. Jeho najobľúbenejšia pesnička z Up All Night je Tell Me A Lie, ktorú napísala Kelly Clarkson :)
6. Jeho obľúbený album je Graffiti od Chrisa Browna :)
7. Keby mohol ísť na večeru s niekým kto žije alebo už zomrel, išiel by s Michaelom Jacksonom :) 
8. Nikdy si nemyslel že by sa dostal do finále X-Factoru, išiel tam len kvôli skúsenostiam :)
9. Podľa Harryho, pobozkal najviac 1D fanúšikov :) ale nieje to pravda lebo keby áno tak pobozká aj slovenské a české directionerky! :D
10. Povedal že najbláznivejšiu vec ktorú videl ako robí fanúšička je to že sa skryla do smetiaka aby sa ukryla pred ochrankou :D :D 
11. Chce sa oženiť pred 30-tkou (ešte má 10 rokov :D ale dúfam že to bude Perrie :))
12. Bol čašníkom v rodinnej reštaurácii a bola to jeho prvá práca :)
13. Má radšej iPhone ako Blackberry :)
14. Rád robí duck-face na fotkách :D :-*
15. Jeho obľúbená časť rande je večera a pozeranie filmu :) 
16. Svoje sólo vo WMYB si napísal sám :) (ale to asi viete :D) 
17. Chris Brown ho followuje na twitteri :) 
18. Povedal že nízke dievčatá sú najzlatšie :) (Nemám veľkú šancu ://)
19. Kebyže si môže zobrať na opustený ostrov len jedného človeka, zobral by Louisa :) to by dopadlo :DD
20. "Vždy mám najväčší poriadok, ostatní sú prasatá" :D :D
21. "Zayn má strašne veľké ruky" -Louis :DD
22. Na ďalšom albume chcel rapovať..ale na TMH to vôbec nebolo :/ škoda to muselo byť mega :D
23. Pokúšal sa prestať fajčiť pretože sa to fanúšikom nepáčilo..náhodou vyzerá sexy :D
24. Kým nebol slávny písal pesničky a básne :)
25. Keď mal 6, vyhodil telku z okna :DDDDDDDDDD 









































6 komentárov:

  1. Nazdaaaar Didka!
    Hej ty krávo, ja čítam tvoju story :P
    neprestávaj čítať až do konca, veľmi dôležité veci sa dozvieš! ;)
    že sme choreeee obe, .....ja síce len na hlavu, ale aj tak :DDDD neee, to je na dlho a vieš čo? tí sprostí doktori mi dzigli asi na 2 mesiace rehabilitácie :OOOOOO ide ma urvať -_-
    k Zaynovi sa nevyjadrujem :DDDDDD
    aj podľa mňa je rawwwwr keď ma cigz nadziganu v hube :DDDDDDDDD btw, kelly klarksoN? som nevedel :o


    ja dúfam, že harry si zoberie taylor swift :D asi by zošalela , keďže jej ani jeden vzťah nič moc nevydržal, a on by si ju chcel vziať :D :D :D :D :D


    btwww: skoro sa uzdrav! :DD

    btwwwww: keďy ideš do školi? :DDDDDDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nazdaaaar Pralinkaaaa :D !!!
    Nejsom kráva :P ale watafaka?? neuveriteľné :OOO
    počula som že si spadla z postele či z ktorej chmary :D :D btw neviem či to je pravda tak ma neodsudzuj :DDDD (mňa by tiež urvalo z rehabilitacii :D
    on je furt rawwwwr :DDDDDDD btw ani ja som nevedel :D


    k Taylor sa nevyjadrujem :D :D ale možno by skapala keby jej ukázal prsteň :D :D :D :D a možno by mala doživotný námet na pesničky :D :D :D o Harrym by sa dalo toľko toho napíísať :DDDDDDDD


    btwww: Tháááánks :D :D

    Btwwww: aj ty !!!! :PP ;))

    Nevieeeeeeeeeem :D :D :D mala som ísť zajtra ale predpoklad je že nepojdem :D :D a kedy?? :D ha :D :D neviem ani sama :D :D utorok alebo stredu?? :D :D ani moji šaškovia uchylaci (rodičia) nevedia :D :D :D Tyyyy?? :D :D

    Skoro sa uzdrav :D a vidíme sa v škole :DDDDDD ;))))))))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no si krááva, ja idem pondelok, t.j. zajtra :D :D :D :D
    to odkiaľ vieš o tom páde? ono to je ináč také zmiešané...najprv som spadla, potom ma bolelo tak ma brat "masíroval" no to ešte viac bolelo ale som si povedla že to prejde a šla spať a v noci ma ešte aj seklo a teraz sa budem rahabilitovať do krásy a do zbláznenia :D :D :D :D :D :D :D :D watafaaak a je to tak ;)

    BTW: dufam, že dojdeš do školy -_-

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Strááášne ťa ľúúúbim ale do školy pojdem najskôr vo štvrtok :D :D :D
    Btw :D tvoj bráško nech ide za maséra :D :D on zarobí a zarobia aj ostatní doktorkovia okolo neho a tááák :D :D Bude robiť klientov :D :D Neviem či pamätáš ale ten obrázok :D jak chlapík robil fubalky z kameňa a on bol chirurg alebo čosi také :D :D :D tak ty môžeš robiť rehabilitácie a brat masáže :DDDDDDDDDDDDDD všetkých pozdrav v škole :D :D a pošli nejaké poznámky nech sa môžem aspoň tváriť že sa učím :DDDDDDDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nič ti nepošlem :P ináč, mohla by si dôjsť skôr, triedna mala narodky, a my sme ani nevedeli :O nie aby sme jej niečo dali....a TY si majiteľom triedneho fondu čižeeeee :D štvrtok, keď dojdeš, kupujete :P
    -_- i seriously don t know what u are talking about!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nič neposielaj :P kvôli tomu prídem až pondelok :P
    tá triedna ... hmmm ... nooo neviem... :DDDDDDD Keď niečo vymyslíte šak ja vám peniaze pošlem po Saši :D mne to je šuma fuk :D Ja si budem pekne sedieť doma na riti :P
    btw ... u seriously don´t know what i am talking about everytime :PPPPPPPP

    OdpovedaťOdstrániť