nedeľa 7. apríla 2013

NEVER TO GIVE UP 23

Rýchlo som jej odpísala, že sa uvidíme zajtra v škole a vypla som mobil. Dvojnásobný pocit spokojnosti mi pomohol rýchlo a pokojne zaspať.



Ráno som vstala skôr, ako všetci ostatní, rýchlo sa najedla a vypadla z domu, pretože ma začínali všetci obyvatelia mužského pohlavia štvať. Hlavne v tom dome. Noo, možno Niall, Louis a Zayn sa dali zniesť, ale aj tak. Harry s Liamom boli na mňa už aj tak dosť.
Hoci som tu bola skôr, bolo tu dosť ľudí. Stála som tam asi 10 minút, keď sa objavila Kris.
"Čau, blbka," pozdravila som ju, "tak ako si sa vyspinkala??"
"Ahoj. Bolo by to lepšie, keby si mi napísala, čo za šupu si to vymyslela."
"Veď ti to poviem. Nestresuj hneď zrána. Nerobí mi to dobre na pleť," povedala som jej a vyplazila na ňu jazyk. Vybrali sme sa do školy a keďže zase sme mali prvú hodinu matiku, tak nám to vyhovovalo. Ja som jej na lístočky písala všetko o mojom pláne, ona si to prečítala a všetko akosi podozrivo chápala. Na mojom poslednom papieriku stálo:
Napíš rýchlo číslo na Lukasa. Chcem to skúsiť hneď teraz.
K: ???
L: Rýchlo píš, lebo o chvíľu zazvoní. To, že máš so mnou aj ďalšiu hodinu ťa k ničomu neoprávňuje :P
Napísala mi číslo a ja som hneď vytiahla mobil a napísala Lukasovi SMS-ku.

Hi. Mohli by sme sa po skole stretnut?? Mam pre teba nieco zaujimave. Cislo mam od Kris. Laura xx

O chvíľu som dostala SMS od Lukasa a vôbec som ju nechápala.

Bojis sa motoriek?? Lukas xo

Buchla som do Kris a s otáznikmi v očiach jej ukázala mobil. Hodila na mňa úsmev tipu ´Haha. Viem niečo, čo ty nevieš.´ a poslala mi lístoček. 

Napíš mu pravdu. Ale stavím sa, že sa viac poteší, keď napíšeš nie :3

Chvíľu som si mobil prehadzovala z ruky do ruky a potom som mu odpísala.

Nie. Mozeme sa stretnut asi 15 minut po skole a niekde dalej od skoly?? Mam zly tusak, ze ma tu bude cakat niekto, s kym nechcem moc byt. Laura xx

Odpoveď prišla skoro okamžite.

20 minut po zvoneni chod zadnym vchodom smerom von z mesta. Pockam ta tam. Lukas xo

L: Tesim sa. xx

Kris mi celé doobedie nechcel povedať nič o tej motorke. Myslím, že sa na ňu začnem hnevať. Hovoriť jej stále blbka mi moc nepomáha. Napísala som Harrymu SMS-ku nech po mňa nikto neide, lebo som zostala po škole. Odpísal mi otáznikmi a smajlíkmi a ja som ho radšej ďalej neriešila. Pár minút pred posledným zvonením som začala byť nervózna. 20 minút sa musím skrývať niekde v škole a potom ma Lukas niekde vezme. Som zvedavá, čo myslela tým motorkou. Príde na motorke?? To by som ešte prežila. Sadnúť na ňu?? Tak to bude väčší problém. 

Stretla som na chodbe Kris. Usmievala sa na mňa ako pripečená blbka. A myslím, že tak trochu aj tak vyzerala.
"Tak.. Čo ideš teraz robiť??" spýtala sa ma s neskrývaným nadšením.
"No čo asi tak môžem ísť teraz robiť, sweetie?? Asi že pôjdem domov nie??" povedala som ironicky.
"To nemyslíš vážne!!!" zvolala, "Nevieš si predstaviť ako sa Lukas tešil. Nemôžeš ho nechať tak, keď si ho už namotala. A aj tak.. Nemôžeš ísť domov, pretože po prvé si po škole a po druhé ja ti to nedovolím, kvôli tomu tvoju super plánu."
"Bože, blbka. Jasné, že neidem domov. Si cvoky?? Musíš ísť so mnou na hajzlíky a povedať mi ako vyzerám, lebo bez toho vonku neidem. Musím sa predsa tvojmu bráškovi páčiť nie??" povedala som, žmurkla na ňu s lišiackym úsmevom a už som ju ťahala k najbližším wéckam. 

"Tak čo?? Ako vyzerám??" opýtala som sa po pár úpravách, ktoré trvali asi 15 minút. Naozaj ich bolo len ´pár´.
"Nič sa neboj. Aj keby si práve vstala, tak sa budeš Lukasovi páčiť. A to je sakra pravda, pretože sa stále na teba pýta."
"Really?? A čo také si mu o mne povedala??"
"Iba to, čo som vedela, Čiže veľa toho nebolo," žmurkla na mňa a podala mi mobil, lebo chcela ísť ešte na WC. Zákon schválností. Práve zazvonil.
"Hej, blbka. Niekto ťa zháňa," zakričala som na ňu.
"A komu tak veľmi chýbať??" spýtala sa spoza dverí. Pozrela som sa na mobil.
"Tvoj milovaný bráško."
"A koľko je hodín, sweetie??" spýtala sa ma. Pozrela som sa na čas a zistila, že moje ´malé´ úpravy trvali trochu dlhšie, než bolo plánované. 
"Kris??" zvolala som s panikou hlase. "Už musím ísť. Nenechám predsa tvojho brata čakať. Mobil máš na umývadle a správu o našom stretnutí, nech ti podá Lukas," povedala som, rozlúčila sa s ňou a uháňala von. Asi o 100 metrov som uvidela stáť chalana, ktorý sa opieral o motorku. Otočil sa a ja som nahodila hollywoodský úsmev za pár drobných. Lukas na mňa pozeral ako na hviezdu a ja som sa tešila, že môj plán vide. 



I ♥ Lukas :3 Bude čoro-moro :D  Tešte sa ;)

3 komentáre:

  1. Dokonalé! Ja chcem ďalšiu! Prosím! A ja nechcem aby s ním niečo bolo! Ja chcem fully Harryho! <3 (Som nháročnáá :DDD) Nechcen čoro-more a teším sa! ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooou tak na toto neviem čo odpísať :D :D ale jediné, čo môžem a viem tak to, že jedna alebo 2 časti budu s Lukasom :D :D :D

      Odstrániť
  2. THE BEST ......ty si zlááá :P Lucas ,??? :O WHyyyy
    ???

    OdpovedaťOdstrániť