štvrtok 14. júna 2012

Call me maybe 10 (1. časť)

"Čo sa stalo ?"- To boli prvé slová, ktoré som počula keď som vyšla z izby.
"Čo ti ten magor povedal ? Videl som ho vychádzať z izby" nabúrene zvolal Louis. 
Rozplakala som sa. Vedeli, že o tom nechcem hovoriť, tak sme išli sa Paulom.

Keď ma Paul uvidel v akom som stave, povedal , že si mam dať pauzu a prísť až večer.
Dnes vraj toho odo mňa nepotrebuje veľa. 
"Poď k nám. " povedal Louis
"NIE!" vykríkla som. Neviem prečo. Nemala som chuť byť s niekym.
"Tak fajn."

Prišla som domov. Konečne. Dala som si sprchu umyla vlasy. Pozrela som sa na 
seba do zrkadla.
Ukazovalo až príliž krutú pravdu. "Vschop sa Rose!" nedovoľ aby s tebou niekto 
manipuloval.
Hlas v mojej hlave mi hovoril niečo ako, žeby som nemala byť taká manipulačná.
Využila som to.Vysušila som si vlasy, obliekla sa a prekonala sa.
Idem na nákupi! rázne som sa rozhodla.Budem ako ostatné dievčatá. Nie, robím si
 srandu.Chcem sa nejako odreagovať.

ARNDALE- Moje niekdajšie najobľúbenejšie miesto na nákupi. Obchody všetkého 
druhu, ľudia ktorých nepoznám.
Perfektné. Kúpila som si nové topánky, šaty a... tričko! 

"Poradím?" oslovila ma predavčka v drogérií.
"Zatiaľ nie. Ďakujem." 
Nachádzala som sa v oddelené s parfúmami. Shanell neuveriteľne nádherný parfúm.
Kašlem na cenu. Proste ho chcem. 

Bolo približne 6:04 pm. volal mi Paul, že ako sa mám a tak.Mam prísť za ním.
Prišla som. Nová parfúm na mne bolo cítiť na kilometre. Problem? nech si ho 
riešia tí čo ho majú.
Dal mi len jednu podrbanú úlohu. Bola osm s ňou hotová za hoďku. Prišli za mnou
 chalani. Čo chcú ?
"Dnes večer nám ešte stále patríš." Louis sa na mňa díval ako anjelik.
"Si si tým nejako presvedčený, nemyslíš ?"
"Nie. Ja to viem." usmiala som sa. 
Predsa som išla s nimi. Vyparili sme sa len ako sa dalo.
Boli sme u nich. Rozhodli sme sa pozerať nejaký film.
"I threw a wish in the well, don´t ask me , I´ll never tell..." Lousovi zvonil mobil
"Áno Paul?"
,, Kde ste tak ráchlo zmizli ? Chcel som vam povedať nejakú novniku."
"Akú?"
"Príďte sem. Je to len chvíľka."
"Fajn, ale len ak mi daš mrkvu."
"Aj dve."
Zložil telefón. Prišiel k Harrymu a povedal "Paul nám niečo chce.Máme prisť, 
vraj len chvíľka."
"Rose , nebude ti vadiť, ak tu budeš 15 minít sama ?"spýtal sa Louis
"Jasné, že nie, ale nesmiete meškať, lebo pôjdem preč."
"Platí. Budeme tu ako na koni."
Odišli. Ich auto odchádzalo. V hlave sa mi ozval zase hlas "Si sama v ich dome!Využo to predsa"
Ten **** hlas má pravdu. Rýchlosťou internetu mágio som vybehla do Harryho izby.Hľadala som 
niečo, sama neviem čo. Našla som nejaký album. Boli tam fotky s chalanmi.Pretáčala som stránku
za stránkou. Usmievala som sa.Zrazu mi z neho vypadla založená fotka. Zdvihla som ju. No mňa trafí!


Špeciálne venované autorke, ktorá zmenila naše plány! :-* 


Thanks, Kiss, hug for you! :-* <3 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára