piatok 1. júna 2012

Call me maybe 6

Táto časť je písaná a vymýšľaná našou najdokonalejšie posadnutou Alex! Milujeme ťa , aj keď tvoje nápady sú občas...no, veď vieš! :-* 


Voaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaav ! hlasno som zívla po prebudení . Pretrela som si oči a klipkajúc som sa pozrela na hodinky .
Do pekel !! zvrieskla som keď som uvidela koľko je hodín. Je pol druhej poobede a strašne meškám do práce . Paul sa bude hnevať.
Brrrrrrrrrrrrn ! Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrn ! zvoní telefón . !Volá Paul! Prúser !
Prosím ?! zdvihla som telefón s nesmelým hlasom .
Ahoj Rose ! Vôbec mi nevadí že nie si v práci. Bol za mnou Louis a všetko mi povedal .Ale môžeš mi to nejako vynahradiť a to že mi skočíš po niečo do nemocnice a môžeš s tým prísť tu do práce !odpovedal Paul .
Jasné. Jasné prečo nie .Malá prechádzka nikomu neuškodí ! odpovedala som zdvorilo.
Tak o chvíľu v práci . odpovedal a zložil.
Tak obliekla som sa , trocha nalíčila ,zavolala taxík a vyrazila do nemocnice .
..
..
..
Vystúpila som z taxíka a taxikárovi som zaplatila . Vošla som dnu a recepčnej som povedala že tu mám niečo vyzdvihnúť. Ona zavolala sestričku a ta mi milo povedala že po to zájde . Ako dlho to potrvá kým TO dôjde ?pýtala som sa samej seba v myšlienkach.
Neprešlo ani päť minút a sestrička vyšla z izby s taškou v ktorej ležal Zayn. Keď urobila pár krokov od izby a Zayn vyšiel za ňou. Vyzeral lepšie ale keď ma uvidel mal sto chutí vrátiť sa späť . Ale nemal na výber.
..
Viezli sme sa taxíkom do práce za Paulom .Ani raz sa na mňa nepozrel a ani neprehovoril . Cítila som sa pri ňom strašne chcela som zakričať : TO NIEJE MOJA VINA TAK PREČO MI TO ROBÍŠ ? Ale ďalší trapas by som nezniesla .Keď sme zastavili otvorila som mu dvere aby vystúpil.
..
Keď sme vyšli hore Paul ma zastavil a spýtal sa ma či sa oňho dnes nepostarám .
Kým som povedala áno prv som sa pozrela na Zayna. Ten vyzeral že mu to nevadí. Bože z toho chlapca nikto nevíde. V nemocnici vyzeral že ma chce zabiť a teraz aby ma chcel dostať do postele .
Áno ! povedalo som krátku odpoveď.
..
..
Zaynovu tašku som položila na stoličku . Zdvorilo som sa ho spýtala či niečo nechce .Čakala som že neodpovie alebo povie nie ale on : Dal by som si .. um um um.. krupicu .Ježiši ! pomyslela som si a chytila sa za čelo. Tak som teda išla do mojej malej kuchynky v pracovni uvarila ju .. potom ocukrila , ogrankovala , poliala maslom a naservírovala rovno pod nos .
Ale rátaj s tým že ma budeš musieť kŕmiť ! povedal mi a žmurkol na mňa . Ja som naňho pozrela a začala :
Za Louisa . prvá lyžica.
Preč za Louisa .. Nabudúce začni mnou! Povedal drzo.
Narcis. Pomyslela som si a pokračovala .
Za Zayna , za Harryho, za do pekel.. kvapla som mu na košeľu . Dala som mu ju dole ale to nebolo najlepšie zostal tam sedieť polonahý. Ako som tak pozerala na jeho sexy telo kvapla som mu na brucho. Bez váhania som to s prstom vzala a ziedla . V tom vošiel do pracovne Louis.
Neruším? Spýtal sa a jemne zaklopal.
Nie prečo ! odpovedala som otázkou .
Podišiel k nám pozrel na Zayna a z ničoho nič povedal :
ZAYN STOJÍ TI !!!
Ja som sa len zadívala do zeme aby nevideli ako sa červenám .Po chvíli keď som ju zdvihla , pozrela som sa do stropu a nahlas povedala : Bože prečo ja ???
No to už Louis sedel vedľa mňa .Pozrela som sa do jeho nevýrazných ale láskyplných očí . Ale prečo nie romantiku prerušil môj telefón . Začal zvoniť . Nahla som sa cez Louisa aby som ho zobrala zo stolíka a pocítila jeho teplo .
Áno . zdvihla som .
Ahoj zlatíčko to som ja Ben ! Kde si ? Idem pre teba a pôjdeme do baru na drink ! rázom odpovedal Benou hlas v telefóne.
Ona na s tebou na žiaden drink nepôjde .. vypadni z jej života .. A ešte niečo ZAKOP SA TY HOVADO !!!! vytrhol mi Louis mobil a vynadal ako správny jentelman tomu debilovi . Potom surovo zložil a nečakal na odpoveď.
Pozrela som znova do jeho očí a zase mi začal zvoniť mobil! Louis si myslel že to je zase Ben a tak zdvihol a znovu zopakoval : Zakop sa ty hovado !! Ale to nemal . Tento krát to bol môj otec !
Rýchlo ako som zbadala kto mi volá vytrhla som mu ho z ruky a povedala mu : Ty mantak to je môj otec !
Ahoj oci ! rýchlo som sa ozvala .
Kde si ? Okamžite som pri tebe !!
Som v práci . odpovedala som smutne a zložila .
Keď som povedala Louisovy aby vypadol on mi povedal že bez pusy na rozlúčku neodíde. Po par desiatkach minútach namietania som odsúhlasila .
Nahol sa ku mne ,nežne mi chytil hlavu do dlaní a vášnivo pobozkal.. Bolo to krásne príjemné . Cítila som teplo a chuť jeho pier . Nemohla som sa ich nabažiť. Keď sa chcel odtiahnuť ja som ho objala a nepustila aby pokračoval. .. Ale to nebol dobrý nápad práve vošiel do pracovni môj otec . Keď to uvidel odpadol . Rýchlosti blesku sa Louis odtiahol a bežali sme k nemu zavolali záchranku . Naložili ho tam a ja s Louisom sme tam nastúpili tiež . Hed sme došli do nemocnice odviedli ho do nemocničnej izby kde donedávna ležal Zayn .Doktori mi povedali že môj otec prekonal infarkt .Sadla som si v jeho izbe na pohovku a v mysli stále opakovala: JE TO MOJA VINY , SPôSOBILA SOM OTCOVI INFARKT..po pár minútach mi došlo že Zayn zostal v mojej pracovni sám .Tak som tam poslala Louisa . A ten súhlasil že oňho postará .. Asi sa máme radi !! On je jediný ktorí ma ešte s octom držia pri živote .. kôli čomu má zmysel žiť !






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára