pondelok 2. júla 2012

Call me maybe 15

Bezhlavo som sa vrhla na Harryho hoci som vedela že to Louisa raní . Keď som k nemu došla zavesila som sa mu okolo krku ako dáky malý šimpanz. On dal svoje ruky okolo mojeho pása a obýmali sme sa . V tej chvíli som na všetko zabudla .Aj na Louisa . Ten podišiel k nám a oboch nás objal. Obýmali sme sa tam ako rodina. Louis niečo zašepkal Harrymu a ten nahodil jeden s tých úžasných úsmevov .A nahlas zvrieskol : ,,IDE SA STANOVAŤ !"
,,Rose počula si ? Ideme stanovať !" povedal Louis.
,,Kto ??" vyzvedám .
,,Tak ja , ta , Harry a môže aj Zayn .."zahlásil Louis.
.
.
.
.
Louis ma zaviezol domov a zostal spať u mňa . Keďže tu mal pár vecí zbalil sa tu ešte večer. Ja som sa tieš zbalila večer aby som sa ráno nemusela. ..
.
.
.
Ráno o 08:30 pred domom stál Harry so Zaynom . Prišli na Harryho terénnom aute . Dali sme veci do kufra a nasadli do auta . Harry šoféroval a Zayn sedel vedľa neho . Ja s Louisom sme sedeli vzadu a .. CHVÍĽKA NAPäTIA .. objímali .
..
.
.
Keď sme dorazili do lesa našli sme si malú čistinku a o pár kilometrov tu bola chata. Harry rozložil stany a Zayn oheň . Louis sa rozkýchal .
Hapčííí .. Hapčííí .. Hapčííí .. Hapčííí .. Hapčííí .. išlo z neho ..
,,Louis ty máš chrípku ?" spýtal sa ho Harry .
,,Asi ?!" odpovedal .
,,Pôjdeš k doktorovi hneď a žiadne NIE . Ja to tu zvládnem." rozkázala som Louisovi
,,Pre teba všetko zlatko ! "povedal Louis a žmurkol na mňa .
Tak teda Harry ho odviezol k Paulovi . Ten vie ako sa o neho postarať . Keď sa vrátil bol už večer . Zayn už spal. Obliekla som si svoj overal aký máme s Louisom rovnaký. Harry si ľahol vedľa mňa do stanu kde som mala spať ja s Louisom .
Sadol si a potom sa ponad mňa nahol a začal ma bozkávať . Ja som mu bozky opätovala . Bozkávali sme sa a bozkávali vtedy mi zmizol celý svet .No zašlo to až priďaleko .Harry mi začal pomaly rozopínať overal a ja jemu bundu . Keď som si vtedy uvedomila čo robím .. Prestala som a Harryho som odtlačila na zem . . Zapla som si overal a vybehla von . Keď v tom som zbadala divé prasa . Zavolala som na Harryho . Ten vyšiel von a postavil sa vedľa mňa . Chytil ma za ruku . A pomaly vykročil vpred . Prešli sme okolo neho a rozbehli sa smerom k chatke . Svietilo sa v nej. Zaklopala som a otvorila nám dvere jedna pani.
,,Čo si želáte ?" spýtala sa .
,,Ja len .. či by sme tu nemohli dnes prespať lebo náš stan obsadilo divé prasa." opýtala som sa .
Pani na nás pozrela a pozvala nás dnu . Mala tam príjemné teplo . Na gauči sedel pán zrejme jej manžel .
,,John stávaj máme tu hostí ".poťukala ho po ramene.
Postavil sa a pozdravil nás .
,,Toto je môj manžel John a ja som Júlia ."prestavila sa mám
,,Rose ".prestavila som sa. ,,A toto je môj kamarát Harry." pri oslovení kamarát na mňa zvláštne pozrel, avšak ja som nevedela ako ho mám ináč nazvať. Môj "boyfriend" je predsa Louis.
.
.
.
.
Rozložila nám gauč a Harry sa tam rozvalil ľahla som si vedľa neho a zaspala .
.
.
.
Ráno som sa zobudili Júlia nám nachystala raňajky. Najedli sme sa a poďakovali . Vyšli sme von a nasmerovali k stanu . Zayn sa akurát prebúdzal . Poskladali sme stany a všetko naložili do auta. Cestou sme všetko povedali Zaynovi. Ten sa začal smiať . Ale Louisovi to radšej nepovieme .


Skvelá časť by Alex! :-* 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára