štvrtok 26. júla 2012

Call me maybe 19

Ozaj, ešte verejne dávam do pozornosti, že túto story píše už len a len Alex! Love yá! :* 


Ráno som sa zobudila a snažila som sa nahmatať Louisa . Asi päť krát som jemne potľapkala na mieste vedľa mňa no márne som tam niečo hľadala . Louis tam nebol . 
,,Klop, klop .". chvíľu ticho ..,, klop, klop ".. a dvere sa otvorili. 
,,Ďalej ."  povedala som ironicky a prezerala som si Louisa . Mal na sebe iba trenky s nápisom TOPMAN . Jeho veci boli pohodené na kresle . Musel sa vyzliecť večer keď som spala .
Podišiel ku mne a položil mi za hlavu obrovský vankúš s gauča ktorý bol v obývačke .
,,Hopinkaj si zlatíčko." dopovedal a jemne mi potriasol nosom . Jemne som nadvihla pravé obočie a rukami som sa nadvihovala a pokúšala si sadnúť . Vážne si občas myslím že som tehotná . Možno aj . Ale nie čo to trepem . Tie moje sprosté myšlienky ma donútili sa usmiať .
,,Z čoho sa smeješ ? " spýtal sa ma a na nohy mi položil tácku s raňajkami . Boli na nej francúzske sladké toasty, palacinky s obrovskou pyramídou šľahačky s ktorej sa zlievala čokoláda , tuba so šľahačkou pre prípad že by tej šľahačky na palacinkách bolo málo , teplučké granko a pomarančový džús. Cítim sa ako princezná. opäť tie moje sprosté myšlienky .
Vzala som si do ruky príbor a a pustila sa do toho . Louis si sadol vedľa a mňa popadlo nutkanie vziať šľahačku a strieknuť mu ju do tváre . Nakoniec som sa premohla pretože nechcem ani pomyslieť nato ako by to skončilo . Samozrejme že ma ako prvé napadli samé úchylnosti ale potom to prešlo . 
Dojedla som a Louis sa postavil , vzal mi tácku a šiel ju odniesť do kuchyne . Keď zatvoril dvere postavila som sa a išla si do kúpeľne pre župan. Ou všimla som si že som v mojich ružových krajkovanýc gaťkách a ružovej krajkovanej podprsenke . Aha to vysvetľuje to prečo sa na mňa Louis tak zvláštne a perverzácky usmieval .Nieže by bol úchyl to nie ale miestami to robieva . Zvesila som župan z vešiaka a navliekla si ho . Nezaviazala som si ho lebo som si myslela že som v byte sama s Louisom . Ale to som si len myslela . v obývačke sedel Zayn . Prešla som popri telke . 
,,Ahoj Zayn ." povedala som a urobila pár krokou. Keď som si uvedomila že sa tu promenádujem v spodnom prádle popri Zaynovi zastavila som sa . 
,,Ach Louis ako ti len závidím že spíš s takou kočkou !" povedal a a dvoma prstami si prešiel po brade. Rýchlo som si ten župan zaviazala a zdrhla do kuchyne . Louis tam umýval riad . Postavila som sa za ňho a objala ho .On sa otočil a splynuli sme do vášnivého bozku . Prečo nie . Takú romantiku vždy preruší telefón. Louisov telefón ! 
I threw a wish in the well
Don't ask me, I'll never tell
I looked to you as it fell
And now you're in my way

I trade my soul for a wish
Pennies and dimes for a kiss
I wasn't looking for this,
But now you're in my way

Your stare was holdin', Ripped jeans, skin was showin'
Hot night, wind was blowin'
Where you think you're going, baby?

Hey, I just met you
And this is crazy,
But here's my number,
So call me, maybe?

On to odignoroval a ďalej ma vášnivo bozkával . Telefón dozvonil .
Pomali prešiel na krk. A jemne ho hryzkal a obdarúval ho malými božtekmi. Malým pohybom mi rozviazal opasok na župane a jemne mi ho dával dole z plies a on sa zastavil na lakťoch ktoré boli ohnuté pretože som rukami objímala Louisov pás. Rukou mi pohladil plece a a stiahol mi ramienko s podprsenky . S krku prešiel a na rameno .. ten jeho telefón nám asi závidí alebo čo pretože opäť začal zvoniť .. 
I threw a wish in the well
Don't ask me, I'll never tell
I looked to you as it fell
And now you're in my way

Tento krát ma Louis surovo odtiahol a a zdvihol ho . 
,,Áno .. nie .. samozrejme je to moja povinnosť je to predsa môj najlepší kamoš .. veď už idem .." zakaždým odpovedal ironicky a znudene .
,, Sorry zlatko povinnosť volá." Ešte raz ma pobozkal a po chvíli zmizol vo dverách mojej izby. 
Opravila som si ramienko a župan . Vošla som do obývačka . So zaviazovaním som nemala čas sa hrať a preto mi župan vial okolo pása . Sadla som si vedľa Zayna a hlavu oprela o jeho rameno. Keď Louis vyšiel z izby ani si to nevšimol pretože by Zaynovi určite niečo povedal . Otvoril dvere a bez slova odišiel. 
Zrejme som si zdriemla pretože som sa zobudila na hrkot kľúčov . Docupitala som zo zasadrovanou nohou k dverám a hodila sa na krk prvej osobe ktorá sa tam objavila . ,,Oh Louis ako si mi chýbal ." 
,,Ale Rose ja nie som Louis." odpovedala osoba ktorej som visela na krku . Zišla som dole a pozrela na ňu . Prečo nie bol to Paul.
Zarazene som naňho pozerala a keď si Louis odkašľal spamätala som sa a zmizla v izbe .Ja som sa asi musela pri tej havárii buchnúť poriadne do hlavy pretože asi začínam halucinovať . Zvalila som sa na posteľ a silno zakričala do vankúša . Zrejme to bolo počuť pretože sa dvere mojej izby otvorili a dnu nakukol Louis . 
,,Je všetko v poriadku?" spýtal sa ma . Otočila som sa a sadla si . 
,,Nie Louis nie je . Ty si nevidel čo sa mi práve stalo ? To bol trapas za všetky drobné ! "odpovedala som mu s fááááákt divnou tvárou . On sa pousmial a zvalil sa na posteľ aj on .
,,Harry tu s nami chvíľku ostane ! "dal si ruky za hlavu a ležal ako na pláži . 
,,WTF ?"  zvalila som sa k nemu a zatvorila oči .


OMG Saší, ja tvoje story proste žeriem! :D :D :D :D :D :D nasmejem sa :P 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára