sobota 21. júla 2012

I love them infinitely

VIDEO

Tááákže, dostala som silnú potrebu tu zavesiť nejaké tie hlúpe kecy, len tak sama pre seba...robí mi to dobre...je to ako moja psychologická poradňa! :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
A to, že to nikto nečíta, to robí ešte krajším.
Takže, ako raz jedno hlúpe (no mnou milované ) dievča povedalo, nechápe , čo na 1D vidím.
Ani ja. Kokos.
Ale keď si pustím nejaké video, ako tamto hore..alebo TOTO ... viem, že I love them infinitely! 
Každý z nich ma niečo čo by za to stálo....no veď vy viete za čo! :P :*
Ha? Na čo ste mysleli? :D :D ja na zoznámenie vy úchyláci...:D :D :D :D :D :D :D :D :D
Ich tanečné pohyby, tie ich večné hlúposti čo stvárajú....:D :D :D :D
Takého raz budem mať. I Wish and pray! :-*

Ešte k novej story...ta stará sa dopíše...no a tá nová , to je tiež taká mojá malá psychycká poradňa...ale to ma aj na svedomí už vyššie spomínaná hlúpa osoba. :D

 A na jej psychologickú radu tu verejne odkazujem (hlavne že to nikto nečíta) , že si všetci chlapci majú trhnúť!
Počnúc dementmi, tými celkom milými, tými čo sú divný a končiac tým jedným....I fall out with him. 

I will always love you.....:D :D :D :D :D Kecám ty štetka! Dojdi a zabijem ťa! :P :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2 komentáre:

  1. Si predstav jeho fejs! :DDDDDDDDDDDD kokos....kaput :D S.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ta ne? :D :D :D :D :D štetka jedna lacná nakazená! :D :D :D :D :D :D

      Odstrániť