pondelok 16. júla 2012

Call me maybe 18

Paul pre mňa poslal Zayna aby ma odviezol domov a ponúkol sa že sa o mňa tentoraz postará on. Chcel mi vynahradiť to , že som sa starala ja oňho keď on bol bezvládny a poranený s obviazanými rukami . Tragické čo ? Zložil mi veci na posteľ v mojej izbe . Vzal z postele deku a posadil ma na gauč .Moju zasadrovanú nohu položil na taburetku predo mňa a pustil televíziu. Zakryla som sa s dekou pretože mi bola zima . Nachvíľu som zatvorila oči a zaspala. Sníval sa mi strašný sen , o tom že Louisa navždy stratím a už nikdy neuvidím. Ta predstava je hrozná . Zobudila som sa s veľkou bolesťou hlavy, pretrela som si oči a z kuchyne som počula strašný buchot . Po spamätaní som sa postavila na jednu nohu ktorá nebola zasadrovaná a doskackala do kuchyne . Nakukla som dnu a Zayn tam niečo varil. Keď ma zbadal vzal ma do náručia a zdvihol ma do vzduchu , ako Harry v bazéne. Vtisli sa mi slzy do očí pretože sa mi opäť vybavila Harryho smutná tvár. 
,,Čo to robíš?!" opýtal sa zhrozene Zayn. 
,,Ja, ja..." nezmohla som sa n žiadnu odpoveď. Opäť ma položil na to isté miesto a priniesol mi sladký malinový čaj ktorý mám veľmi rada. Ten čaj , má vždy upokojoval pri zvýšených nervoch. Odpila som z neho , a oprela som sa o operadlo gauča. Zayn sa vrátil do kuchyne dovariť obed. A ja som si ľahla . Nebavilo ma už sedieť pretože ma z toho bolel chrbát.
Opäť som zaspala a zobudila som sa až ráno. Zase sa mi sníval ten istý sen. Hľadela som done známa no všade kde som sa pozrela, som videla Louisovu zranenú tvár . Ničilo ma to . Celý deň som preplakala pretože som si myslela že Louisa už neuvidím. Tá predstava že si nájde blonďavú a prsnatú štetku ma dostávala do šialenstva. Tak to som preležala celé týždne. Nechcela som jesť, a vodu som pila len zriedkavo .
,,Tak dosť ! Poďme vstávaj hneď . " Povedal Zayn s prýsnim hlasom a ťahal ma z gauča. 
,,Tak toto to ďalej nejde , teplá sprcha ti prospeje. " povedal mi .
,,Si normálny ? ja sa pred tebou nahá sprchovať nebudem ! " povedala som mu zdesene .
,,Môžeš sa sprchovať v spodnom prádle ak ti to nebude vadiť." dopovedal a otváral dvere do kúpeľne. 
Nemala som na výber. Tak som si teda dala dole moje staré tričko a staré tepláky . 
Zostala som tam sedieť iba v spodnom prádle.
,,Wooow baby ! " zahvízdal Zayn. 
,,Prestááň !" drgla som do neho. 
Pustil mi teplú sprchu na prútený kôš mi položil osušku a z kúpeľne odišiel . Mal pravdu teplá sprcha mi naozaj prospela .
Vyšla som zo sprchy a omotala si okolo seba osušku v tom niekto zaklopal na dvere bol to Louis . Oči sa mi rozžiarili a moja pokožka konečne nabrala farbu.
,,Čo-čo tu robíš?" opýtala som sa . Sama som nevedela čo cítim. Bola som šťastná pretože tu bol, ale tiež ma niečo škrelo kvôli Harrymu.
,,Ja vlastne ani neviem." na malú chvíľu odvrátil zrak. 
Chcela som ho objať, pobozkať, utešiť...avšak jediné čo som urobila bolo že som povedala : 
,,Chýbal si mi." 
Hlboko vo vnútri som mu chcela povedať že neviem čo chcem, neviem čo cítim no neurobila som to. 
V očiach sa mu zaiskrili známe iskričky a zajačal ako ženská.
 Vzal ma do náručia a vášnivo ma pobozkal. 
,,Oh , Rose ! Nechápem ako som ti to mohol urobiť , bol som taký hlúpi a ..."
nestihol dopovedať pretože som mu na ústa vtisla ďalší bozk. Vzal ma do izby a zo skrine mi vybral suché spodné prádlo. Otočil sa aby som sa mohla prezliecť . Potom mi zo skrine vytiahol tričko a tepláky obliekla som si ich a vzal ma späť do obývačky . Všade kde som chcela ísť ma niesol na rukách ako malé dieťa. 
Pustil Titanic spoločne zo Zaynom a Louisom sme ho pozerali kým som sa neunavila a nepoprosila Louisa aby ma odniesol do postele . 
Položil ma do postele a prykril sa perinou.
Šupol sa ku mne a dal mi jemný božtek na čelo. 
,,Louis ??? Môžem sa ťa niečo spýtať? "opýtala som sa potichu .
,,Ty môžeš všetko." Povedal s letným úsmevom na tvári. 
,,Potom čo sa stalo v nemocnici som ťa veľmi ranila a .." nestihla som dopovedať . 
,,Šššššššš ." 
,,Harry je môj najlepší priateľ a preto som to nezobral vážne jednoducho som to vypustil z hlavy.
A teraz si už zatvor oči a spi ." dopovedal a pobozkal ma na líce . 
Opäť som mohla zaspať pokojná pretože som vedela že spím po boku mojej milovanej osoby.




Za skvelú časť opäť ďakujeme Alex!
PS: časť s wow bejby....ma neskutočne rozosmiala! :-* :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára