sobota 16. marca 2013

NEVER TO GIVE UP 14

Na môj nechápavý pohľad odpovedal úsmevom a vetou: "...za to, že mi dal pádny dôvod na to, aby som prišiel."
Dal mi rýchly bozk a akurát sme vošli do malej útulnej reštaurácie, kde stoly boli oddelené stenami, takže sme mali súkromie.


Usadili sme sa dozadu, kde sme neboli pred zrakom všetkých návštevníkov a objednali si konečne niečo jesť. Liam sa cez stôl natiahol za mojou rokou a keď ju chytil, usmial sa. 
"Chýbala si mi," povedal a usmieval sa na mňa tými svojimi božskými perami.
"Aj ty mne."

Dobre sme sa najedli a vybrali sme sa vychodiť to na pláži. V tomto čase tu síce bolo ešte dosť ľudí, ale nám to nevadilo. Myslím, že nastal ten správny čas nadhodiť tému, nad ktorou som celý čas odkedy som tu rozmýšľala.
"Liam??"
"Yeah?"
"Mohli by sme sa porozprávať?"
"Uhm.. Jasné.. Prečo nie. A o čom by to malo byť??" Zase ten jeho úsmev.
"Noo.." začala som sa ošívať. Prečo, keď niečo začneš, nemáš chuť to potom dokončiť?? Tak mu to povedz, ty zbabelec. On to musí pochopiť!!!
"Neviem, čo cítiš ty, ale ja si myslím, že toto fungovať nebude... Neber to zle.. Ide o to, že ja si vôbec nie som istá tým, čo cítim. A vôbec.. Nie som schopná povedať ti, že ťa milujem... A myslím, že ti to asi ani nikdy nepoviem. Vyzerá to tak, že jediné, čo ti môžem navrhnúť je kamarátstvo... Nooo, síce je tu ešte jedna možnosť, ale myslím, že s tou by bol ochotný súhlasiť akurát tak Harry."
"A to...??"
"Friends with benefits..." Asi na tri minúty sa medzi nami rozhostilo úplne ticho.
"Tak dobre."
"Čožeee?? Ty si s tým súhlasil?? Tomu neverím." Zostala som v úplnom šoku. Dokonalý Liam Payne súhlasil s tým, že budeme spolu spávať, ale nebudeme spolu chodiť.
"Jasné, že som súhlasil. Nehnevaj sa Laura, ale si úžasná baba a toto by som si nenechal ujsť. To, že spolu nebudeme chodiť neznamená, že sa s tebou nebudem stretávať. Alebo, že nebudeme spolu robiť to, čo sa nám tak veľmi páči."
"Fíííha. Tak toto je perfektné. Tak tým pádom sa môžeme vrátiť späť na hotel."
"Máš jasné, zlato." Plesol ma po zadku a už sme leteli naspäť do hotela.

2-krát v posteli, raz v sprche a nemôžem vynechať ani to, že najprv rovno za dverami. Myslím, že takýmto tempom ešte aj schudnem.
S Liamom sme boli úplne v pohode. Veď čo iné nám zostávalo. Z nudy, ale hlavne preto, aby bola sranda sme sa rozhodli zavolať Harrymu. Volal mu Liam z môjho mobilu. Už dopredu sme sa smiali na tom, aký výraz bude mať na tvári, keď sa mu ozve Liam. Dali sme si hovor na reproduktor, položili mobil na posteľ a vytočili. Netrvalo to dlho a Harry dvihol.
"Hi, sweetie. Azda sa už nehneváš?? Či niečo potrebuješ?? Well, if you know what i mean..."
"Harold??"
"Liam??"
"Áno, ja. To čo malo toto znamenať??"
"Nič nič. Neber to vážne prosím. Čo potrebuješ??"
"Kde si?? A je s tebou aj Louis??"
"Som na pláži a nie, nie je so mnou Louis. Tak dozviem sa čo chceš??"
"Hneď to bude. Len trochu počkaj. Najprv musím niečo urobiť."
Ležali sme oproti sebe na posteli. Ešte ani nedokončil vetu, že niečo urobí a už sa dvíhal. Najprv som to nechápala, ale keď ma dvihol a prehodil si ma cez plece, tak mi to došlo. Musí ma odpratať, lebo vymyslel nejaký super tajný plán, ktorý povie len Harrymu. Hodil ma do kúpeľne a rýchlo zamkol, aby som nestihla ujsť. Tak som si sadla za dvere a snažila sa načúvať, čo mu hovorí. Samozrejme, Pán Opatrný vypol reproduktor a rozprával tak potichu, že som nič nepočula.
Asi po piatich minútach som začula šťuknutie v zámke a dvere sa otvorili. Chcela som mu vykričať, že čo si to o sebe myslí, ale zastavil ma jeho potmehúdsky úsmev. Zaviedol ma k posteli, na ktorej boli šaty, spodná bielizeň a pri posteli stáli topánky, ktorých opätok mal výšku aspoň 10 centimetrov.
"Obleč sa. Ideme na prechádzku. Počkám ťa v hale." K tomu všetkému dodal iba toto a odišiel.


Ako sa hovorí... Prevrat!!! :P

1 komentár:

  1. aaaaaaaaaaaaaa ...friends with benefits :D to sa mi pááči :DDD totálny prevrat :DDDDD

    OdpovedaťOdstrániť